Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Om min värld vänds ut och in den stund du går.

God mooooorgon! Frukost är lätt min favoritmåltid alla kategorier. Jag slår på stort! Förkylningen känns för övrigt mycket bättre idag, och jag ser verkligen inget negativt i det. Idag har jag också återgått till mitt älskade kaffe (jag har alltså druckit te bara sen jag blev sjuk) och det känns fantastiskt och återigen fantastiskt.
Idag ska jag följa med Sarismarsipanis, Lojsispadojsis och Alinadenfina på Blueberrymässan. Så jag ska åka in till stan om någon timme och så. Och ni som har sett (iallafall en del av) min garderob; har ni några tips på vad jag ska ha på mig idag? :-)

Avtryck:

Det här: http://lookbook.nu/look/2907027-What-are-you-doing-tonight

Så jävla fint. Puss!

2012-02-18

jag åt glass till frukost idag, känner mig inte alls tjock.

2012-02-18

Frukost 11.32?

2012-02-18

Alltså ja, frukost är så överlägset alla andra måltider. Speciellt på helgen, när man kan sitta i typ fyrahundra år.

OCH JAG VET. Det klippet, jag blir helt lycklig av det. Så himla fint & bra.

2012-02-19

Håller med Hanna!!



Sv: Haha ja, du är så vitsig! Fast det stämmer ju. Typ.

2012-02-19

Frukost är verkligen bästa måltiden!

2012-02-21

Fina frukost-bilder! :)

uschish, din förskyldning har hoppat över på mig, fy i azkaban!

2012-02-21

Learning Curve! Finns här: http://www.dafont.com/learning-curve.font

Tycker det är kalasfint.

2012-02-22

Hoppas du får en bra dag!



Ställ gärna en fråga i våran frågestund! :)

Direktlänk: http://bezzieochdellz.blogg.se/2012/february/ingen-fraga-ar-for-dum-for-att-stallas.html#comment



Förlåt om du inte gillar sån här reklam..

2012-02-23

Självklart får du det ;) Jag är en aning nördig så har alla tre böcker på både svenska och engelska (a) Vilken vill du låna? :)

2012-02-23

Finns inget i matväg som slår frukost!

2012-02-24

Så ikke feil ut med en slik frokost! :D

2012-03-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback