Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Varje gång är som den första gång vi sågs.

Idag åkte jag hem från skolan pga jag är så snuskigt förkyld. Huvudet värker och näsan rinner och känner mig så fruktansvärt seg. När jag kom hem föll jag ner på sängen och sov i fem timmar. Resten av tiden har jag spenderat med att kolla på Joey, ätit godis...
och undersökt nästa Mac OS X-uppdatering, nämligen OS X Mountain Lion. Jag är otroligt exalterad. Speciellt över Notifications och Notes. Det nya programmet Message har jag faktiskt också laddat ner och har suttit och smsat därifrån hela kvällen.
Hoppas att ni mår bättre än mig. Godnatt!

Avtryck:

Underbart! Mountain Lion kommer precis som alla andra uppdateringar bli superbra :)

2012-02-16

Är också förkyld, fast jag har lov så det är lite mer okej kanske.

2012-02-16

krya broder!!

att du inte tröttnat på ferraribilar än?

2012-02-17

Din blogg är fan as trevlig och läsa haha, uppdatera mer!

2012-02-17

Kan inte vänta på uppdateringen, det kommer bli så sjukt bra!! Den enda konstiga jag har hittat med message är att det blir din mail som man skickar från. så om personen man skickar till inte har det inlagt så måste man fixa det :P fast med tanke på att det är apple så är det awesome ändå!

2012-02-21

Najs med Mac!

2012-02-22

Smsa från macen? Vad heter programmet? :D

2012-02-22

Tur att du mår bättre nu :)

Apple <3 8)

2012-02-24

är det gratis eller betaluppdatering? :)

2012-03-04

Synd att du var sjuk, antar att du är frisk nu. Men gott med godis! Haha :)

2012-03-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback