Instagram Rosettpojkens illusioner. -

P3 Guld.

Ikväll klockan 21.00 börjar P3 Guld, och här nedan har jag skrivit ner vilka jag tycker förtjänar priserna, minus rock/metal och hiphop/soul. För där har jag faktiskt ingenting att uttala mig om. Och har ni som jag igen tv så livestreamas programmet på Svtplay. Hursomhelst: Skriv gärna vem ni hade röstat på!

ÅRETS DANS
Avicii
Axel Boman
Jonsson/Alter
L-Wiz
Rebecca & Fiona

ÅRETS POP
jj
Jonathan Johansson
Anna Järvinen
The sound of arrows
Syket

ÅRETS LÅT
Call my name - Tove Styrke
Jag kommer - Veronica Maggio
Levels - Avicii
Resten av ditt liv - Timbuktu
Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen

GULDMICKEN
Daniel Adams-Ray
Graveyard
Melissa Horn
Kapten Röd
Veronica Maggio

ÅRETS NYKOMLING
Avicii
Newkid
Niki & the dove
Rebecca & Fiona
Den svenska bjönstammen

ÅRETS GRUPP
Deportees
In flames
Movits!
Rebecca & Fiona
Those dancing days

ÅRETS ARTIST
Melissa Horn
Kapten Röd
Lykke Li
Veronica Maggio
Timbuktu

Avtryck:

Eller så kan man lyssna på radion 20:03 :)))))) om man vill

2012-01-21

Va kul med sånthär! Var bara tvungen att kommentera! Hihi.



Årets dans håller jag med om, Avicii!

Årets pop tyckte jag hade dåliga nominerade, ingen favvo

Årets låt för mig är vart jag mig i världen vänder, dock mestadels för att jag har en stark relation till björnstammen :)

Guldmicken är given Melissa Horn!

Årets nykomling, Avicii! Wie

Årets grupp, Movits for the win

Årets artist... Hm... Veronica eller Jason!



2012-01-21

Jag vill nog byta plats på årets nykomling och årets dans! Annars är jag benägen att hålla med dig!

2012-01-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback