Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Stockholm ligger öde och världen håller andan.

Idag hittade jag den här tröjan långt inne i min garderob. Den köpte jag på JC för ett år sedan ungefär, och nu har jag tilldelat den en plats på prispallen bland mina favoritplagg. Man känner sig så fin i den, och det bästa är att man kan ha plagg både över och under den. Men idag hade jag den dock som den är.

Avtryck:

Okej måste bara kommentera för det här var nästan läskigt! Lyssnade på Pärlor och precis när de sjungt "Stockholm ligger öde och världen håller andan" så ser jag rubriken på inlägget!! (otroligt bra musiksmak du har förresten!)

2012-01-16

Har jag sagt att du är det finaste jag vet?

2012-01-16

snyggis!

2012-01-16

Jag älskar stickade tröjor. Önskar att jag hade fler.

2012-01-16

Kent <3 Din tröja <3



:DDD

2012-01-16

Svar: ja eller hur! Så himla fint. :) kollar förövrigt alltid in er vlog, askul!

2012-01-17

Du vet hur mycket jag älskar stickade tröjor, och även om den här är väldigt tunn är den såå snygg. Speciellt på dig!

2012-01-19

Det har du helt rätt i. Fin tröja!

2012-01-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback