Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Ur en klar himmel faller bomben ner.

Idag var jag och min familj ute på långpromenad. Närmare bestämt en tre timmar lång promenad. Vi hade med oss glögg och pepparkakor så läget var helt ok. Allting var så fantastiskt vackert ute så jag var helt enkelt tvungen att ta kort på precis allt. Jag funderar allvarligt på att börja läsa Foto. Jag har nämligen 200 poäng att lägga på valfria kurser nu på gymnasiet, och fotokursen är 100 poäng. Jag älskar att fotografera, nästa steg är bara att bli bra på det.

Avtryck:

tack så hemskt mycket!



Åh riktigt härliga foton, underbart!

2012-01-07
Mio

Jag går en fotokurs nu på gymnasiet, det är väldigt kul! Förutom att jag har en ganska kass lärare... Men uppgifterna är roliga och de låter en tänka väldigt kreativt och utveckla sitt fotande!! :)

2012-01-07

jag tycker du är duktig, så du skulle kunna bli aaaasbra.

2012-01-07
Mia

Jag blir helt matt i hela kroppen när jag ser de underbara kort du har tagit.

2012-01-08

Härliga bilder :) Gott men en riktigt lång promenad :)

2012-01-08

Go for it! You can do it :)

2012-01-08

Såå fint!

(Man kan inte bli något man redan är!)

2012-01-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback