Instagram Rosettpojkens illusioner. -

But she falls short and the night explodes in laughter.

Nu har jag listat sex stycken musikvideor som jag definitivt tycker är värda att se. Om ni vill får ni jättegärna tipsa om någon annan video som ni tycker är bra. Jag tycker att musikvideor har en vana att vara så himla mysiga och verkligen förstärka låten. Några av de nedan är inte ens nya, det är bara såna som jag tycker väldigt mycket om.

1. För djupare motiveringar, bläddra neråt. Allt jag kan säga om den här är att den är fin.

2. Levels är en av få låtar som får mig att vilja börja dansa, var jag än är. Jag känner mig lite som sjukhuspersonalen i den här videon. Så himla knäpp. Så himla skön.

3. Jag har fortfarande inte kommit fram till vad det är som gör den så fin. Men det är just det den är. Fin och otroligt speciell. Plus att de ler så mysigt.

4. Den är väldigt speciell. Salem al Fakir är med i den vilket ger den ungefär tusen poäng. Hela videon är så vacker. Borsett från Peter Jöbacks hår, och vad gör de egentligen i vattnet?

5. Rebecca & Fiona är bara så himla charmiga. Videon är makalöst snygg.


6. Framför allt tror jag att det är låten som fångar mig här. Men videon är också väldigt vacker, och lite mystisk.

Avtryck:

Haha bra idé! :D

2012-01-23

Jag trodde aldrig jag skulle tycka om så många låtar som jag faktiskt gjorde.

2012-01-23

levels och jane doe är riktigt bra:)

2012-01-30

Hejsan. Blogg.se börjar spåra lite. Bloggen gör inte som jag vill om man säger som så. :P hehe

Min fråga är, hur lägger du upp video och tex i samma inlägg? För när jag ska göra det så syns antingen bara texten eller bara videon.....?

Har du något bra svar till mig vad det kan bero på? hihi :)

2012-02-01

Å, jag älskar First Aid Kit - så grymt coola! ;D

2012-02-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback