Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Vattnet kokar, klockan tickar sakta och jag undrar.

Här nedan kommer lite mobilbilder ifrån en helt enkelt fantastisk dag.
Den började med att jag och Daniel gick ut på en långpromenad. Närmare bestämt en mil. 
När vi kom hem gjorde vi hamburgare.
Och eftersom jag har sett klart alla Vänner-säsonger så har vi nu börjat kolla på Joey istället!
Nu sitter vi och äter godis och spelar monopol. Världens bästa söndag, och imorgon ska jag vloga på yourdailyturtle. Vad har ni gjort idag?

Avtryck:

Åh, myspysdag!

Jag har vaknat hos en "kompis" efter middagsmys (som jag inte kunde äta för jag har APont) med 7 andra och åkt hem. Såå skönt att komma hem :) Yay för min dag :) hehe

2012-01-15

Låter mysigt hihi. Jag har spenderat halva min dag i en minibuss då jag var i Karlstad och spelade match (och vi vann hihoh). Andra halvan vet jag inte riktigt, den försvann :(

2012-01-15

Alltså, jag blir bara så himla glad när jag ser det här. Ditt liv <33333

2012-01-16

Mysigaste dagen på länge! <3

2012-01-19



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback