Instagram Rosettpojkens illusioner. -

17.

Igår uppnådde jag, enligt min vän Hanna, den eminenta tonårsåldern; 17. Det vill säga jag är trollkarlsmyndig och livet känns ganska mycket fest nu faktiskt. Vill samtidigt passa på att tacka för alla fina gratulationer och tacka er som var hos mig igår. Slänger jättegärna ihop ett födelsedagsmys igen, så att vi kan fira mig för jag tycker att det är kul att bli firad. 

Avtryck:

GRATTIS I EFTERSKOTT!
Det bästa med att vara 17 är ju lätt att man kan gå runt och sjunga "Vi två 17 år" c:
OCH att man är trollkarlsmyndig, förstås.
Just sayin'!

2012-07-27

Grattis, grattis, grattis!

2012-07-28

Haha du är så söt <3 Förresten ser det ut som du har färgat håret igen?? Snyggt!

2012-07-29

Fina du, jag råkar liksom sakna dig! <3

2012-07-30

Grattis finaste Oskar!
Vi ses om några veckor. Vad jag saknar dig!

2012-07-31

Grattis så här lite i efterskott! :)

2012-08-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback