Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You're to proud to say that you've made a mistake.

Ojoj, här var det dåligt uppdaterat. På nationaldagen träffade jag för första gången på alldeles för länge en av mina finaste, och vi begav oss till söder för att besöka Seriegalleriet. Varför? Jo Alvaro Tapia, mannen bakom omslagen till de svenska Harry Potter-böckerna ställde nämligen ut sina skisser. Är så taggad på att köpa någon av dem. Speciellt den längst ner till höger. Men den kostar 5 000.

Avtryck:

Fett coola!

2012-06-13

Grymt häftigt ju! En sån skulle man ha..

2012-06-13

Superhäftigt! ;)



"You're to proud to say that you've made a mistake" - lyssnar du på Marina & the Diamonds?? Jag Älskar Dem! <3

2012-06-13

<3

2012-06-14

Alltså! Såg att det där varit igår. VILKEN HIMLA MISS.

2012-06-16

Fredag 15/6 ca kl. 10:15, stod du och väntade på pendeltåget på södra station?



Alltså jag är ingen stalker eller så, men jag tror jag såg dig och hade sagt hej om jag inte hade bråttom för att inte missa tåget till Örebro...

2012-06-17

sv: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!



Wow, vad häftigt! Du borde verkligen köpa en......

2012-06-19



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback