Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Drive.


En film jag såg för någon dag sedan, var filmen Drive med Ryan Gosling. Den var inte alls som jag först tänkte mig, och den var extremt obehaglig. Samtidigt var den något bland det mest vackra jag någonsin sett. De säger knappt någonting i filmen, och det är lite tomt på musik. Detta förstärkte verkligen hela filmen och man kände nästan hur ens egna hjärta började slå fortare.
Titta på klippet ovanför så förstår ni lite vad jag menar med att den är så mållöst vacker, samtidigt det äckligaste jag någonsin sett.

Avtryck:

Drive är verkligen en helt fantastisk film. En av de absolut bästa jag någonsin har sett. Sjukt vacker och sorglig. <3

2012-03-10

Sv: Jag köpte den på Carlings och gillar den himla mycket!

2012-03-10

Jag dog lite av hjärtklappning i första halvan av klippet, andra halv halvskrek jag och blev så himla äcklad, hahaha.

2012-03-10

sv: TACK! :)

2012-03-10

sv: haha, godis är gottgott. Fin stavning förresten :*

2012-03-11

Vi fick välja mellan att se den eller My week with Marilyn. Jag är rätt glad över det beslutet. Tror jag.

2012-03-11

sv: Tack ska du ha!!

2012-03-12

Åh jag har tänkt att se den länge, borde verkligen göra det snart!

2012-03-14

Så äcklig film! Även om jag inte såg hela. Inte alls vad jag trodde, fast vet iofs inte riktigt vad jag trodde heller.

2012-03-15

Åh jag älskar den filmen, sjukt bra. Som du säger att de inte säger så mycket gör hela filmen!

Sv: ja, jag vill se den n!! Verkar grym!!

2012-03-16



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback