Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Du hör basen, trummor, ut ur dimman, ung på nytt igen.

Om man har en tråkig morgon kan man alltid puffa upp den lite med färg. Det tyckte iallafall jag och Alina, så det
resulterade i rosa mjölk och
grön gröt. Det kanske ser mest äckligt ut men jag tycker att det känns mestadels partyparty.
Efter frukosten satt vi på deras balkong där vi drack kaffe, blåste såpbubblor spelade gitarr och skrev färdigt vår hyllninggsång till Rue. Ni kanske får höra någon dag!

Avtryck:

Önskar verkligen att jag hade fått uppleva den där frukosten live.

Annars vill jag bara tacka för en superhelg tacktack <3

2012-03-26

Vill också bara säga som Låjs ungefär. Tycker om er allihopa mycket mycket! <3

2012-03-26

Coolt! c:



Det finns en låt som heter Rue's lullaby så ni får komma på nåt annat namn till eran! ;)

2012-03-26

Hehe, knaaaaaas.



Sv: Bland annat My week with Marilyn, men har han även varit modell för lite olika klädmärken och såååååå

2012-03-26

sv: Tack ska du ha!



Galet vilken här frulle, haha!

2012-04-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback