Instagram Rosettpojkens illusioner. -

The Hunger Games.

I princip hela min umgängeskrets har i flera år nu pratat om Hunger Games och hur fantastisk den boken är. Jag har dock, inte förrän nu börjat läsa den, då jag nästan blivit äcklad av historien. Men nu har världens bästa Amanda lånat ut sin bok till mig och jag, älskar den. Så mycket faktiskt att en biobiljett till den redan är bokad, den 23 mars tillsammans med en massa andra.

Till er som inte har sett trailern uppmanar jag till att trycka här. Njut, eller ja.
Hur många av er har läst den?

Avtryck:

Åh, jag läser den också!

2012-03-10

Det var på tiden!!

2012-03-10

JAA! Bästa.

2012-03-10

DU NÄMDE MIG I ETT INLÄGG! Kännermigsomvärstakändisen

2012-03-10

Haha, jag har vart med om precis samma sak x) Fast det var faktiskt en del av soundtracket till filmen som fick mig att låna boken. http://www.youtube.com/watch?v=YFEDTtKaFzU lyssna på den! :)

2012-03-10

Jag kanske inte ingår i din umgängeskrets men jag har i MIN umgäneskrets tjatat, pratat, babblat om hungerspelen i flera år. ;)



ÄR FULLKOMLIGT FÖRÄLSKAD <3

man gråter och skrattar om vartannat, de två första böckerna är nästan, men bara nästan på samma nivå som Harry Potter. Den tredje boken är så sorglig att det inte är klokt...

2012-03-11

Läser den nu och är helt fast. För ett tag sen klickade jag hem hela triologin i en bok bara för att alla sa att den var så bra, haha, och jag är nöjd!

2012-03-11

Jag känner tyvärr fortfarande varken att jag vill se eller läsa den =/

2012-03-15

så jävla bra bok:D



2012-03-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback