Instagram Rosettpojkens illusioner. -

She's lika a fever, I can't defeat her.

Idag när jag kom hem från skolan tänkte jag att woho partyparty helghelg inga läxor!!! Och så var det ju bara så att jag skulle skriva en satans uppsats till idrotten (dock fick jag sluta tidigare eftersom vi hade uppgiften istället för lektion så jag var hemma klockan ett kalas!) och en historiauppgift som ska vara inskickad på söndag. Kul helg.

För att muntra upp det hela dock ska jag träffa bästa Johanna (som jag inte träffat på år och evigheter) på Vetekatten imorgon och efter det kommer Hannah, Alina, Sarah och Låjs hit till min nya lägenhet och så blir det party all night lång.
Idag har jag haft på mig en keps från Weekday, jacka från Ben Sheman, tröja från MQ, skjorta från Lager 157, halsband från JC, byxor från H&M och skor från Blendstone. Måste säga att jag lyckades blanda ganska bra där, med tanke på att ungefär 45 % av min garderob består av kläder från H&M och ytterligare 45 % av kläder från Weekday. Mhm Weekday I miss you. And my money.

Avtryck:

sv: Ja, du har rätt :D tack så mycket!

2012-03-16

du är så snyyyygggggg!!!!!!!!

2012-03-17

Snygg kille! Plugga lugnt och dö inte.

2012-03-17

Din kepa är fiiiin!

2012-03-17

Vadå snygg keps!?

2012-03-17

Vetekatten? :o

Jag antar att du bor i Stockholm..?



wow, vi kan starta en klubb, typ: "vi som bor i stocholm", är du med? x)

2012-03-17

Du är väldigt fin.



Det var också väldigt fint att träffa dig, och vi måste se om vi inte kan försöka ses en liten stund när jag kommer upp snart igen. (Vore i och för sig kors i taket om vi träffades så snabbt inpå med tanke att det brukar gå typ minst ett halvår...)

2012-03-17

Sv. Oja! Man blir lite stolt över att vara svensk.

2012-03-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback