Instagram Rosettpojkens illusioner. -

God only knows why it's taken me so long to let my doubts go.

I onsdags åkte jag som bekant ner till Ulricehamn eftersom min syster skulle ta studenten. Hela helgen var verkligen så extremt fantastiskt och så oerhört lycklig. Det är väl så studenten är; lycklig. & just nu går jag omkring hela dagarna och bara längtar till den dagen då jag slutar gymnasiet. Jag tror att ni får hjälpa mig att fylla på mitt ordförråd om jag ska kunna förklara för er hur mycket jag ser fram emot detta. Känner ni lite samma sak?

Avtryck:

euphoooooriiia beskriver nog helgen ganska bra.

2012-05-28

Jag LÄNGTAR SÅ JAG BLIR TOKIG på att BÖRJA gymnasiet. Jag trivs i skolan och i min klass och så, men jag känner att jag behöver en förändring (+ att jag ska söka bild&form vilket skulle va så kul att få pyssla med hela dagarna)! Går i 8:n nu och känner att 9:n bara känns jobbig med nationella prov, hålle kvar sina bra betyg, byta lärare m.m... ;S

2012-05-28

Jag läääääängtar!!! Och det var kul att få träffa dig :*

2012-05-30

Sv. Haha, eller hur!!

2012-05-30

sv: Tack så jättemycket för dina fina kommentarer. Och visst är det roligt att övningsköra?!



Shit, jag tar studenten på fredag!

2012-06-06

Älskar första bilden, så otroligt härlig!

2012-06-10

härliga bilder! själv så tog jag studenten i år, förstår att du också längtar till din studentdag.

2012-06-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback