Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Men jag tror inte att vi lever så länge till.

Efter den vackra studentbalen begav jag mig ner till vattnet tillsammans med mina favvisar Julia och Linnéa. Jag tror inte att jag behöver skriva hur fantastiskt fint vi hade det. Och hur otroligt vackert Ulricehamn är på sommaren.

Justeja. Jag är tillbaka i Ulricehamn då min syster tar studenten på fredag. Ulricehamn. Jag känner verkligen en så extrem hatkärlek till den här staden. Den känslan för en stad känns så olik andra känslor till städer. Rätta mig om jag har fel. Ulricehamn är bara så himla vackert ibland och just nu känner jag kanske hur väl jag skulle kunna stanna här för alltid, samtidigt som jag vet att imorgon kommer jag bara att vilja komma bort härifrån. Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men det är väl alla mina fantastiska vänner som gör Ulricehamn till precis vad det är. Utan dem är det bara den kallaste platsen i världen. Så tom och så falsk. Även om allting just nu känns så fantastiskt.

Avtryck:

Du och jag känner uppenbarligen exakt samma om den här staden. Det är fint att du är här en liten tid i alla fall och jämnar ut det som är falskt och fel. :)

2012-05-24

Alltså Ulricehamn är verkligen något speciellt. Just nu väldigt bra speciellt :)

2012-05-24

Åh, snyggisar. <3

2012-05-24

Men åh, det är så fint att vara med er.

2012-05-24

- TACK! Betyder mycket att du läste<3

Eowyn är bäst och tuffast! För att inte tala om att hon räddar middle earth...

2012-05-24

Åh, är du här nu? Var ju jättelängesedan vi sågs! Tar med studenten imorgon, hoho.

2012-05-24

Så mysigt :D

2012-05-24

ser ut att ha haft en mysig dag! :)

2012-05-24

jag vet inte riktigt hur jag ska börja, eller hur jag ska fråga utan att såra. men min fråga är en, fast många. frågan kommer ur ett nyfiket och öppet hjärta som inte vill fördöma, utan skapa förståelse och perspektiv. åter till frågedelen. hur agerade/reagerade dina föräldrar över att du är homosexuell ?

som sagt, en högst personlig fråga som inte måste besvaras, men det skulle vara oerhört roligt/spännande/givande/lärorikt att få höra din version om saker och ting.

en sista sak, DIN BLOGG ÄR (TYP) LIKA BRA SOM PANNKAKOR OCH SYLT !

2012-06-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback