Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Vi äger allt våra ögon ser.

Tänkte dra en update från mitt liv i tre bilder:
Igår (onsdag) hade mitt elevråd sitt årsmöte. Det gick fantastiskt bra och var så himla mysigt egentligen. Hade köpt lite för mycket fika, allt var lite för bra förberett (fast inte alls), det var många där och trots att det var elevrådets allra första årsmöte flöt det på och var väldigt sakligt korrekt. När det kom till val av elevrådsstyrelse blev det dock speciellt spännande för min del då jag i höst ersätter Andreas Holm (till höger) som ordförande. Det kommer att bli såååå bra.
 
Efter skolan åkte jag in till stan och mötte min fina vän Malin som tog tåget från Norrköping för att följa med och se Oskar Linnros som var på Bengans. Jag var där och såg honom när han precis hade släppt sitt första album, och nu, nästan exakt tre år senare var jag där igen. Oskar Linnros är 1) så fantastisk att jag mest vill ligga under en sten och låsa inne mig i hans musik och 2) så snygg att jag allvarligt funderar på att stämma honom. Intressant fråga är dock hur man aldrig lyckas ta en någorlunda snygg idolbild?
Idag var allting mest väldigt chill. Hade min sista musiklektion för det här året, drog till kansliet och skickade in min sista uppgift i svenskan och försöker nu få ihop det sista inför skolavslutningen på onsdag som elevrådet håller i. På kansliet fick jag sms av Amanda som undrade om jag ville komma förbi och fika med henne och några till. Ångrar mitt val ca 0 sekunder av mitt liv. 

Imorgon är det fredag. Efter det har jag bara en riktig skoldag kvar. 

Avtryck:

önskar du var i elevrådet i min skola!!!!!

2013-05-31

Gud va mysigt liv du verkar ha. Skönt hörru :) och grattis igen till ordförandeskapet!!! Är väldigt glad för din skull <3 <3

2013-05-31

åh, älskar sista bilden <3

2013-06-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback