Instagram Rosettpojkens illusioner. -

We can dance until we die, because you and I will be young forever.

Igår följde min Linnéa med mig hem efter skolan. Vi spenderade större delen av eftermiddagen, kvällen och natten med att sitta ute på balkongen och äta kex och ost, grilla marshmallows, dricka mjölk ur chokladsugrör, lyssna på musik med mysfaktor 9000 och prata allmänt djupt om livet (obs: sanningsfaktor -9000 på senaste påståendet)
 
Vi tyckte även att det var en bra idé att raka mitt hår samt prova på en blekning (tips: köp inte Mood) vilket inte var fullt så lyckat som resterande delar av kvällen.

Avtryck:

Så snygg!

2013-05-14

Minns du första gången jag färgade mitt hår när jag och du åkte till stora Coop för att köpa ny hårfärg?? Det var mood som inte hade funkat då... Men ditt hår ser fint ut!! + låter supermysigt. Tänker alltid på dig när jag ser chokladsugrör hihi.

2013-05-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback